Angker Feesya Zarell Azmi Fixi

Featured image of Angker Feesya Zarell Azmi Fixi
Image of Angker Feesya Zarell Azmi Fixi
Name

Angker Feesya Zarell Azmi Fixi

Author Buku Fixi Sdn. Bhd
Category Literature & Novels
If possible, please buy the book Angker Feesya Zarell Azmi Fixi to donate Author Buku Fixi Sdn. Bhd

Read the preface to Angker Feesya Zarell Azmi Fixi to see if it’s a good fit for your reading hobby Literature & Novels before deciding Angker Feesya Zarell Azmi Fixi of Author Buku Fixi Sdn. Bhd on the reader nah!

  • Import/Local: Local
  • Language: Bahasa Malaysia
  • Cover Type: Soft Cover
  • Publishing Company: Buku Fixi Sdn. Bhd
  • ISBN: 9789672328438
  • Penerbit: Fixi
    Penulis: Feesya Zarell Azmi
    Mukasurat: 314 m/s
    Tahun terbitan: 2021


    ”Aku bukan nak marah kau, tapi aku tengah stres. Setiap kali aku teringat Kamisah dan apa yang dia dah buat kat aku, aku boleh control. Marah aku membuak. Selagi aku tak ajar dia, hati aku tak akan luas,” ujar Pian sambil mengetap bibir. 


    ”Kau nak ajar dia macam mana? Nak kasi simen dalam tong?” Kudin bertanya sinis. 


    ”Taklah sampai macam tu sekali. Itu kerja bodoh.”


    ”Kalau tu kerja bodoh, kerja pandainya macam mana?”


    ”Kalau aku cakap, kau nak tolong ke?”


    ”Kenapa pula nak libatkan aku?”


    ”Sebab hanya kau aka tahu kat mana nak cari orang tu.”


    ”Siapa?”


    ”Wak Jemin.”


    ”Buat apa kau nak jumpa dia?”


    ”Bukan ke dulu kau pernah cerita dia tu hebat pasal perempuan?” Pian mengingatkan Kudin. ”jadi aku nak mintak tolong dengan dia. Aku nak tundukkan Kamisah. 


    Aku nak buat dia tergila-gilakan kat orang rupa macam monyet ni.”

    Rating Angker Feesya Zarell Azmi Fixi

    Avarage 4.1 star from 719 Rating.


    Literature
     
    150
    Content
     
    269
    Narrator
     
    113
    The end
     
    201
    Quality of book
     
    115